2022/10/23

Gárdi Marianna - A Tisztánlátás felé félúton

A Tisztánlátás felé félúton
Fejlődési fokozatok

2008.

Azt mondta szeretettel hangjában egy drága lélek ismerősöm, ideje lenne , ha nem idézgetnék másokat, mert megvan a saját autentikusságom már amivel kifejezhetem, amit látok, érzek, tudok. Akkor most megpróbálom./ez is izgi:) Jó Újenergiás tanító akarok lenni. Kifejeztem a szándékomat......és jönnek az események amikkel megmérhetem azt a szintet, hol is tartok, és mivel megvan az önkritikám,........... hááááát félúton. De boldogsággal tölt el, mert amikor visszanézek, és látom milyen utat és hányszor, körbe -körbe jártam, látom mindegyikben volt valami, amivel gazdagabb lettem.Ezek mára már ajándékokká váltak , de akkori tudatszintem ,(+ gyógyítatlan részeim) kézzel-lábbal tiltakozott minden ellen amit igazságtalannak vélt. Megtanultam a "mester" sosem kritizál, tükröt sem a kioktatás módszerével tart, mert nekem sem esett jól, miért tenném másokkal. Szóval mindent a saját bőrömön tapasztaltam meg.Belehelyezkedni a másik lény akkori tudati lelki, stb állapotába érezni minden rezdülését az ő igazságpontját. És akkor tudtam csak megtanulni az Elfogadását mindenkinek. Nyilvánuljon meg bárhogy. Azt is megtanultam, ha  van valami, ami miatt kibillenek a középpontból az azért jött az életembe, mert .....ott....még .. "szar van a palacsintában" Az enyémben. Kizárólag. Később amikor már felülemelkedtem az ego sérelmein, és az előbb felsorolt dolgok beépültek a lényembe, együttérzéssel fogadtam, ha valaki nem alkalmazta az Önfegyelmet.:) De nem vettem személyes sértésnek, és támadásnak. Úgy jutottam eddig el, hogy figyelni kezdtem magam, melyik aspektusom érezte a "megbántódást" a másik kinyilatkoztatása következtében. Nyakon csíptem magamban (mint ahogy Kuthumi szokott engem ) és ....kidolgoztam, felülírtam, elengedtem stb Megismertem magam, és ezután lépett elő a következő dolog Szeretni magam.!!!! Nálam így volt. Ezekkel egyidőben a finomfizikai érzékelés is szépen kirajzolódott, erősödött és a helyére került sok dolog,energetikailag is amiktől féltem:) Megtanultam az adok -kapok - (most aktuálisan legyen az a társalgás mögött rejlő) energiákat érzékelni. Melyik rész az amelyik vitába, a "nem elfogadásba", oda-vissza dobálásba bocsájtkozik.. tolja- húzza magára, vagy éppen magától az energiát.Férfi? Női?Gyermek? Nekem is volt a középső nevem káosz :) Ezért elfogadom, ha valakinek most az.:) Meggyógyítva - ezeket az aspektusokat ,majd egybeolvasztva lassan kialakult az egység bennem.És jöhet az androgün "aspektus", meg a többi... Csak ezek után. Végre előléphetett a humor is belőlem önfeledten........Annak figyelembe vételével amit megtanultam a "nagyoktól " (lám megint csak idézek :) "Bánjatok egymással a legnagyobb tisztelettel,kényeztessétek egymást minden adódó alkalommal,mert magatokat kényeztetitek. Emlékezzetek rá ,hogy ez egy Játék,és játsszatok együtt jól /a Csoport / Hálás vagyok,és köszönöm az életembe lépett minden"tanítómnak" hogy többek között megtanították ezt is: " Bölcs ember az ,aki megérti, hogy csak az azonos önmagával, amit az adott Most pillanatában választ."/ Tóbiás/

2.Voltaképpen "hangosan"gondolkodom. Remélem nem aratok vihart avval, hogy szelet vetek. :) Az utam az egység felé igen nehéz kérdés elé állította lényemet. A kereső fázisban össze-vissza kapkodtam a "tanítások" milliói között.(6-7 évvel ezelőtt) Ahogy telt - múlt az idő (ami nincs :) megtaláltam a módját a szelektálásnak, mert a szívem rezdülését az olvasottakra, vagy hallottakra nem hagytam figyelmen kívül. Dilemmába kerültem sok minden végett, lehet magyarázgatni, miért okozott ez nekem dilemmát, de azt nem akarom. Most már megnyugodtam, az utolsó 2-3 Kuthumis anyag olvasása után még jobban.Csak jól éreztem én ennyi beavatás-beintegrálás 6 év magamon dolgozás után, hogy valami nem kerek.:)!  Az életemben megjelenő ismétlődő helyzetekkel kapcsolatosan, amiket az észlelésük után gondosan kielemezve, másképp próbáltam megoldani "a mesterek megadták a választ." Főként az foglalkoztatott, hogy oldjam meg ezeket, ha már leváltam a régi tömegtudatosságról,amiben szerintem teljesen nem is voltam benne.:) "Sokszor, ha az egyén felismer egy mintát, akkor nem állnak rendelkezésére a megfelelő eszközök, amelyekkel tehetne valamit azért, hogy változtasson rajta" (Nada úrnő: Folyékony rács 3.)

Húha most nagy önigazolást érzel mi ? - kérdezte egy hang bennem.

Á dehogy! Csak megnyugodtam és megláttam ,hogy ezeket az ismétlődő mintákat a fokozottan tisztuló gondolatmintáimmal, erősödő szívtudatosságommal, levetkőzött szegénység és áldozattudatossággal miért nem tudtam átalakítani, megszüntetni már régóta. A szőnyeg alá söpörtem azt az érzést, hogy nem minden múlik rajtam, és képtelen vagyok megoldani dolgokat, pedig magamhoz ragadtam a hatalmam. :) Vagy mégse ? "A Sötétség megpróbál szétrombolni minden erőfeszítést, hogy visszatartsa a folyékony rácsokat és azokat célozza a leginkább, akik a legtevékenyebb részt vállalják ezeknek az energiáknak a gondozásában. Ezért fontos, hogy tudatában legyetek ennek, mert meg fognak próbálni teljesen és véglegesen eltéríteni és megsemmisíteni." (Folyékony rácsok 5. Mária M.) Ez is hiedelemrendszer? Vagy mégse ?

Nahát! Egyszerű kivetítés ?

" Amikor a Sötétség, a tudatlan, a semmibe vett vagy a szeretetlen ezen a módon beavatkozik, akkor fontos, hogy a testeteket erősen tartsátok." Azt hiszem itt az ideje megtanulnom bukfencezni :) DDD Az egész amit irkáltam talán lényegtelen. Ez a lényeg !: „A 12. dimenziós kapu lehetővé teszi minden tiszta szívű, tiszta gondolkodású és tiszta szellemű embernek, hogy szabadon beléphessen ebbe a dimenziókapuba.” Hála a mindenségnek. Amen.

3. A mindennapjaim eseményei, amiket próbáltam már tudatosan megteremteni, a külvilágban nyúlfarknyi jelét sem mutatták annak, hogy elindult a kiáradása a szellemből a fizikaiba.(Mert még nem ugrott ki a bokorból ?) Sőt egyre nagyobb zűrzavar alakult ki körülöttem. Az igaz, hogy a kerítés mögé állva néztem sok esetben, ritkán kiesve a középpontból, de aztán azt is megkérdőjeleztem, nem félelem-e az oka, vagy a közönyösség. Nem. A szívemből terveztem, az önbecsülés az önszeretet érzésével. Rendszeresen a napok különböző időpontjaiban megálltam 1-2 pillanatra visszanéztem saját megnyilvánulásaimat, akár szóban, akár tettekben fejeztem ki magomat.Ezen belül felidéztem azt is, mikor melyik aspektusom hatására történt úgy ahogy. Ó hát már mikor megkaptuk a beavatásokat! A háromszoros istennő és a férfi 3 aspektusait. Olyan egyben vagyok , hogy az csuda! Mi a bibi akkor ?

Hát, hogy aktiválódott- e már? Mert bizony, az akkor aktiválódik, ha magasabb tudatszintre emelkedik a témában a delikvens. Na mégegyszer ízekre szedtem magam, (finom vagyok :) annak, aki szereti az édes - savanyút, na nem kínaiban (bocs) magyarban )

Első gondolatom .... tökéletes vagyok ! Már most isten/istennő vagyok! De a bennem lévő isteniség ezt a tökéletességet akarja megtapasztalni? Ezt ami most van ? (hát a mostani spirituális, pszichikai, mentális , intellektuális szintemen, igen.) Vagy van ennél több is? Nem nem, egyáltalán nem ezekre a tapasztalatokra vágyik már. Na akkor vegyük újra elő a vágyat, a szükség hangját, a szenvedélyt. Van képzeletbeli ásóm, kapám, a nagyharangot meg a kis templom plébánosa biztosítja itt a lakótelep közepén. Régi önmagam, kigúnyolt, megalázott stb stb teremtései jöttek sorban szépen (ahogy a csillag megy az égen... mert úgy érdemes ) tudatosítás, elengedés... már rég okés vagyok ebből a szempontból is :) .... Újragondoltam magam.

Kezdetben vala az ige.... Ráadásul néha még a régi paradigma szerint, de már többségében új energiásan szikráztak az elektronok az agyi idegpályáimon, bekapcsolva az újrahuzalozás eredményeképp újszülött kötéseket is. Miért nem sikerülnek bizonyos dolgaim ahogy szeretném ? - Állj ! - mondtam magunknak - mind a 12 női-férfi részemnek, átkiabálva az összes párhuzamos létsíkomra. - Melyikőtök az, amelyik végett nem tudja érvényre juttatni az Egész amit tapasztalni vágyik? Gyere csak ide !

- Na végre ! -jött előre csodás fénnyel - Rég erre vártam, hogy szólíts - de meguntam, beálltam a többi aspektus mögé...vagy egyszerűen hátat fordítottam neked...és kiballagtam belőled.. Az egyik férfiaspektusom volt, akiben az egyik női aspektusom nem bízott meg. Mert ismeretlen, nem megszokott volt a számára. Olyan új energiás :) És akkor .....leírhatatlan felismerésekben lett részem. A fizikai életemben is megjelenő aspektusom volt, azért, hogy most magamba minden jellemvonásával megbarátkozva beintegrálhassam, és aszerint kezdhessek el élni, ahogy azt ővele szerettem volna, de nem volt bizalmam. Most vagyok szabad, és most tettem azzá őt is. Itteni tanítóinkat nem pontosan idézve : Hiszen: „ Hogyan várhatnánk el valamit hogy megjelenjen a külvilágban, ha belül még nem "rendelkezünk" vele.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

Adamus karácsonyi üzenete

Adamus karácsonyi üzenete 2008-12-21 Lendvai Dóra   Egy olyan ünnep előtt álltok, ami nagyon fontos mindannyiótok életében, akár így élitek ...

Népszerű bejegyzések