2022/10/23

Gárdi Marianna - A gödör véd is ám !

A gödör véd is ám !:)

2011.04.07.


 
Nagyon nehéz anyagi helyzetbe kerülve, azt mondtam a felsőbb énemnek, hogy ha nem tud újat mutatni, hanem újra a szegénység és vegetálás megtapasztalása következik, akkor abból már nem kérek, mert nagyon jól ismerem.
Akkor nagyon szépen szeretnék hazamenni!!!! Ez a választásom."
Na aztán lett haddelhad .. mert először egy elég ramaty fizikai, állapotba kerültem, nagyon rosszul lettem, mindenféle ájulási tünettel spékelve mondhatni azt , hogy a halálomon voltam :) és ebben az állapotban bemutatták amiket átéltem ..szépeket, csúnyákat...és hogy mindez miért volt.
Nosztalgiáztunk az angyalaimmal, (mert végig vigyáztak nehogy átmenjek )
És akkor a lelkem megszólalt :
Az életet választom.
Csak átsuhant, bennem ez a gondolat, és akkor az egóm félreállt.(vagy mittudom én mim :)
Pár óra múlva erősnek egészségesnek éreztem magam :) Hogyan? Máig sem tudom azok után.
Egy ismerősömmel, ez lett a szlogenünk, a nehéz helyzetben. AZ ÉLETET VÁLASZTOM.
Volt hogy egyszerre mondtuk. És akkor már röhögtünk.
Az egónk is velünk röhögött, immár kéz a kézben .....a Felsőbb énnel.
(Azt mondják magasabb osztályba lépett :) felsőbb Egó lett.. 
Mikor elmeséltem ezt a megélésemet, racionálisan megkérdezte : 
- És, hogy akarsz kimászni ebből a gödörből az anyagiakkal kapcsolatban ?
Én nem gödörnek fogom fel ahol vagyok, de akkor maradjunk a gödörnél., ha ez jobban tetszik.
Volt egy időszak, amikor a gutaütés kerülgetett ahogy mondták nekem, hogy én teremtettem magamnak!
Én.....e? Nem ismertem el. Most meg már vállalom, hogy a választásaim eredményeként kerültem a "gödörbe".
Miért ? Mert a lelkem nem eladó. Különben is relatív a gödörben levés meghatározása.
A gödör véd is ám ! :)
Gondolj csak bele mi zajlik felül.
Nem az életszinvonalam happy, hanem én vagyok az :)
Amikor végigjátszottam az elmúlt helyzetekben hozott választásaimat, amit már nem félelemből hoztam, magamhoz öleltem magamat :)
Mekkora erő amikor elfogadom magam, és szeretem mindenestől ! ... nem tudom szavakkal leírni.
Adamus leírta jól : " Ahhhh-mmm-yooo(mint az Ohm hangzás) Teljes bizalom önmagadban.
Nem a világban, nem a külső világban, nem másokban, nem az istenségekben, nem entitásokban, vagy ufókban és egyebekben- hanem önmagatokban.
Ahmyo.”Ahmyo. Vagyok, aki vagyok... Tudom, hogy bármi is történjék az életemben, én teremtem azt a legnagyszerűbb célért önmagam számára. Nem azért, hogy megbüntessem magam, nem azért, hogy „nem tudok megesküdni rá…” nem azért, hogy megleckéztessem magam, nem azért mert rossz vagyok, hanem azért teremtem, hogy általa a legnagyszerűbb dolgokkal ajándékozzam meg magam.

Amikor eljutsz erre a pontra, felnyitsz olyan potenciálokat, amelyek addig ismeretlenek voltak a számodra. Amikor ebben az Ahmyo állapotban tudsz lenni, a teljes bizalom állapotában - „Én teremtem meg a saját életem, s nem érdekel, hogy a külső körülmények hogyan festenek, folyton én teremtem”- na ez az Ahmyo.

A teljes, feltétel nélküli, nem mentális (!) alapokon nyugvó bizalom önmagatokban. Ahmyo.

Amikor eljuttok erre a pontra, ahol ott is vagytok már, csak épp fel kell ismerjétek, akkora dolgok tényleg mozgásba lendülhetnek. " :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

Adamus karácsonyi üzenete

Adamus karácsonyi üzenete 2008-12-21 Lendvai Dóra   Egy olyan ünnep előtt álltok, ami nagyon fontos mindannyiótok életében, akár így élitek ...

Népszerű bejegyzések