2022/10/23

Gárdi Marianna - Felszínre került egy kérdés


Felszínre került egy kérdés

Egy beszélgetésben feltett valaki egy kérdést :  "....azt kéne még tudni, hogy hogy védekezzünk az éteri szennyezés  - az elektroszmog,  a szmog a vízszennyezés, a vegyipermet, a műtrágya, a tartósító szerek stb. stb hatása ellen!" 

Ezt gondolom (Margardian) :

Testünk, ha összhangban van a szellemünkkel és a lelkünkkel, olyan immunitást ad, hogy nem hatnak rá amiket felsoroltál. (az étertest nem engedi át) A saját tapasztalatom, hogy a hit rengeteget számít. Na most ebben az esetben arra a hitre gondolok, hogyha azt gondolom, hogy valami ellenem van, és védekeznem kell, akkor az a valami, ha- e célból lett létrehozva, megtalál... bevonzom. Mert a vonzás törvénye erre is vonatkozik.
Minden olyan ami van, létjogosult. Hogy is? Hogy már rég nem lenne ,,ha nem kapna figyelmet, vagyis energiát, akár az aggodalom vagy a félelem formájában.
Az egy dolog, hogy LÉT-re hozták, az is, hogy milyen szándékkal, de semlegesen, érzelem mentesen, csak tudomásul véve, és tudva, hogy csak addig hat, amíg a kölcsönös visszahatást kap...( cikkek, hírek, videók, aggodalommal teli gondolat formák)
Megfigyeltem, ahogy egy dologra ami hasonló, mint a fentebb felsoroltak, én rábólintok, azzal egy kicsi rés nyílik az aurámon, és bejön. Az még a jobbik eset, ha a lelkem figyelmeztet, hogy hahó, most adtál neki létjogosultságot...avval, hogy azt választottad hiszel a létezésében. Összerezzensz, vagy valamilyen más formában adja tudtul, olyat engedtél be amivel ő nem rezonál.
Na ez kicsit bonyolult, mert ugye létezik :)))
De azt választom: - Nem az én világomban.
A Tudatalatti 10 parancsolata nem maszlag, amikor azt mantrázza..: Világomban minden rendben van.. Hiszen ahány ember annyi világ.
Minél több kis világ :) a békét, az egészséget, a bőséget , a szeretetet stb választja, annál hamarabb teremtődik meg.
Oké, azt választottam, de ha a gondolataim (amik ugye elektromágneses töltésűek, fittyet hánynak a lelkem választására, akkor nem működik összhangban vele, és a testem végül jelzéseket ad, bevonz valamit és tüneteket produkál ... hahóóóóóóóó itt van amire gondoltál tessék, mit kezdesz vele?
Ezeket tudatosítottam, és a nap minden percében éberen figyelem magam, mert hajlamos vagyok még én is a fentebb leírtakra, ha a tömegtudat hatása alá kerülök. És persze, hogy megtörténik, hiszen ha teljesen leváltam volna róla, akkor vagy remete lennék, vagy ......de valószínűleg azért vagyok itt, hogy ezeken felülemelkedjek és kilépjek a dualitásból..Itt , éljem meg a trialitást többed magammal, akár a következő körben is, ha ebben a létformámban nem sikerül :)
2012.01.05.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiemelt bejegyzés

Adamus karácsonyi üzenete

Adamus karácsonyi üzenete 2008-12-21 Lendvai Dóra   Egy olyan ünnep előtt álltok, ami nagyon fontos mindannyiótok életében, akár így élitek ...

Népszerű bejegyzések